An Unbiased View of پالاز

Wiki Article

یکی از طرح هیی که توسط این دستگاه ها بر روی موکِت چاپ می‌شوند، طرح پارکت می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری نیز است.

دارای خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی است و این به چه معناست؟ هنگامی که برای مدت طولانی از موکِت استفاده می‌کنید حالت و شکل آن تغییر پیدا کرده و اصطلاحا وارفته خواهد شد.

از طرفی اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به پارکت علاقه دارید، اما به دلیل سر و صدای آن هنگام راه رفتن از نصب اجتناب می‌کنید؛ استفاده از موکِت طرح پارکت برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

در این موارد کافی است با شست و شو یا استفاده از بخارشو نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید و در نهایت مشاهده خواهید کرد که همانند روز اول زیبا و سالم می‌شود.

جذب آب پایین و مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن از ویژگیهای مهم این الیاف است. اولفین ( پلی پروپیلن ) بیشتر برای فضاهایی با رفت و آمد کم مناسب هستند.

محصولات پالاز موکت دو نوع بافت متفاوت دارند. دسته اول، موکت هایی هستند که پرزهای آن در جریان فرآیند بافت بصورت یکدست بریده مى‌شوند. به این نوع موکت ها، موکت بافت کات گفته می شود. وقتی موکتی با این روش تولید شود، در کنار ظاهر نرم و لطیف محصولات، شاهد موکت هایی با ضخامت و طرح های مختلف هم هستیم. برای اینکه بهتر متوجه شوید بافت کات چیست، تصور کنید که یک شال گردن بافته اید و می خواهید ریش ریش های دو سر شال موکت را به اندازه مورد نظر خود به طور یکدست قیچی کنید.

فروشگاه موکت محمدی به عنوان نماینده و فروشنده انواع موکت پالاز در خدمت شما عزیزانی که می خواهید برای منزل پالاز موکت و محل کار خود پالاز موکت تهیه کنید می توانید از محصولات پالاز ما دیدن فرمایید و با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید .

3x3 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x14 متر 3x13 متر 3x12 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

در سبد محصولات پالاز موکت ، موکت تایل موجود نیست. ولی این برند موکت های رول را در طرح های مختلف عرضه می‌کند. موکت های رول به عنوان یک پوشش مناسب برای کف خانه، اداره یا هتل ها استفاده و باعث گرم و آرام شدن محیط خانه یا اداره می‌شود.

به راحتی میتوانید محصولات ما را به صورت اقساطی خرید کنید.

انواع موکت عایق حرارت و صدا نیز می‌باشند. به همین جهت در محیط‌های پر سر و صدا و سرد می‌توان از کف پوش‌ موکت استفاده کرد. موکت‌ها رنگ بندی و تنوع طرح بالایی داشته و با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند.

مقاومت و زیبایی در این نوع از بافت موکت نرم و راحتی را بوجود می‌آورد. از طرفی در بافت این نوع از موکت از الیاف پلی آمید استفاده شده است که در همین مقاله موکت درباره‌ی مزایا و ویژگی های این الیاف توضیح مفصلی داده شد.

گروه تخصصی کفپوش شیدارک، با بهره گیری از مجموعه از مهندسین فنی، دارای دانش و تجربه سالها فعالیت در صنعت ساختمان، با هدف برآورده ساختن تمامی نیازهای کفپوش و ارائه بانک اطلاعاتی جامع در حال فعالیت می باشد.

الیافی است مصنوعی که ظاهری شبیه پشم دارد و بسیار سبک و نرم است. استفاده از این الیاف در تولید موکت بسیار جدید است.

Report this wiki page